• Dick flemmingstraat 23B, Sprang Capelle.
  • 0416 53 28 21
  • info@tinshomestore.nl

FAQ

Op deze pagina vindt u alle veelgestelde vragen. Hiermee geven wij u alle antwoorden waar u naar zoekt.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bestellen

Wanneer u een product heeft gevonden dat u wilt aanschaffen, klikt u op 'Bestellen'. Vervolgens klikt u op 'Winkelwagen' en 'Afrekenen'. U kunt dan uw gegevens invullen en een betaalmethode kiezen. Wanneer u alles heeft ingevuld, gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en kunt u afrekenen.

Levering

Hoe ziet het complete bestelproces eruit wanneer ik een product heb aangeschaft?

Antwoord
Wanneer u het product heeft besteld nemen wij contact met u op
Daarna bespreken wij wanneer het product wordt geleverd en binnen welke termijn u het kunt verwachten
Bent u dan toch onverwachts niet thuis leveren wij het product op een nieuwe af te stemmen datum
Het ligt aan het type bestelling of een vervoerdersmaatschappij het product levert of dat wij het zelf doen
Onze vaste vervoersmaatschappij is griffioen, waarbij u geen track&trace code ontvangt.
De levertijd is maximaal binnen 5 dagen wanneer het product op voorraad is
Anders communiceren wij met u wat de verwachte levertijd van het product is
De verzendkosten van het pakket kunt u terug vinden onder het kopje 'bezorgkosten'

Bezorgkosten

Worden er standaard bezorgkosten in rekening gebracht wanneer een product wordt besteld?

Antwoord

- Voor grotere producten, die niet met een standaard bezorgdienst worden verzonden, met een bestelwaarde onder de €500,-, wordt €24,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Ook hiervoor geldt dat deze verzendkosten in het bestelproces terug te vinden zijn.
- Bestellingen die apart of gezamenlijk boven de €500,- uitkomen worden gratis bij u thuis bezorgd
- Afhalen in de winkel is altijd gratis

Klachten

Wanneer ik klachten heb hoe gaat dit proces dan in zijn werk?

Antwoord

Wij willen u vragen om eerst contact met ons op te nemen
Tins Homestore reageert binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht
Vervolgens gaan bepalen waar de oorzaak van de klacht ligt en of het een product van de leverancier is of uit onze eigen collectie
Als het product van de leverancier is worden er foto's gemaakt en die worden naar verstuurd. Vanuit de leverancier wordt bepaald hoe de garantie verder wordt geregeld
Wanneer het product onder eigen productie valt, gaan wij bepalen of het onder de garantie valt
Producten die onder de garantie vallen worden opgehaald bij de klant, vervolgens worden deze gerepareerd en opnieuw geleverd aan de klant
Als u van mening bent dat uw klacht niet goed is opgelost verwijzen wij u naar het Europees ODR
U kunt daarnaast wanneer u vindt dat dit nodig is een klacht indienen over onze dienstverlening. Deze zullen wij zo goed mogelijk met u oplossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping


Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Dick Flemmingstraat 23B te Sprang-Capelle
5161 CA

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Tins homestore Copyright © 2018 CO-DENKERS. Alle rechten voorbehouden